Wednesday, September 19, 2012

MINU HOBID

Hei, bloggerid! :)
Tänases lühikeses sissekandes räägin oma hobidest.
Minu peamine hobi on kindlasti korvpall. Olen tegelenud korvpalliga 8 aastat. Korvpallitrennis käin iga päev. Varsti hakkavad ka Eesti meistrivõistlused korvpallis( oktoobris). See korvpallihooaeg tuleb väga tihe ja mänguderohke. Suvel käisin kahes korvpallilaagris- Leedus ja Serbias. Käisin ka U16 Euroopa meistrivõislustel, Rumeenias.
Peale korvpalli mängimise meeldib mulle käia ka jooksmas. Suvel käisin päris tihti metsas jooksmas.
Osalesin hiljuti ka Jüri Jaansoni kahe silla jooksul ning SEB Tallina Sügisjooksul.
Rohkem mul eriti huvisid väga pole.
Aitäh, et lugesite :)
Jääge ootama minu järgmist postitust :))
Siin on pilt meie U16 koondisest, meil läks EM-il suhteliselt kehvasti, kuna saime endale väga raske alagrupi, kust me edasi pääseda ei suutnud :'(
 

No comments:

Post a Comment